העגלה שלך ריקה!
העגלה שלך תשלום
סה״כ: 0.00

שאלות ותשובות

כיצד אוכל לרכוש מוצרים?

באתר מוצעים המון מוצרים אותם ניתן לרכוש, על מנת לבצע רכישה באתר יש להיכנס אל "חנות", לבחור את הקטגוריה הרצויה, שם תוכלו לראות את שלל המוצרים ואז לבחור על המוצר המבוקש, וללחוץ על ״הוסף לעגלת הקניות״. לאחר מכן תראו  את המוצרים שבחרתם ב"עגלה"/ "קופה", הזינו את פרטיכם האישיים ובחרו את אופן קבלת החבילה. בעת מילוי פרטיכם דאגו למלא כתובת מייל נכונה וטלפון זמין ליצירת קשר במידת הצורך. בסיום הקניה תועברו לעמוד שבו אישור על ביצוע הרכישה, וכן מספר ההזמנה שזה עתה ביצעתם.

איפה אפשר לראות את המוצרים שבחרתי לקנות?

את הבחירות שלך מתוך האתר אתם יכולים לראות ב״עגלה". שם גם תוכלו לבצע את התשלום.

ביצעתי הזמנה – מה השלב הבא?

קודם כל תתחדשו, בתום ההזמנה יגיע אל תיבת המייל שלכם אישור על הרכישה וכך תדעו שההזמנה בוצעה ובדרך אליכם.

האם מגיעים דגמים חדשים?

כן! האתר מתעדכן באופן שוטף ומביא את המוצרים החדשים בעולם.

האם כל הרהיטים הם בגודל לילדים?

אכן כן, כל מהות האתר היא רק בשביל הקטנטנים.

איך אפשר לדעת את מידות הרהיטים והמוצרים?

לחצו על –" חנות", לחצו על המוצר המבוקש ומיד יופיעו הפרטים – מידות, צבעים וכל המידע הנדרש.

תוך כמה זמן המשלוח יגיע לביתי?

משלוח עד הבית מגיע תוך 7 ימי עסקים מיום ההזמנה (בדרך כלל פחות). השליח ייצור איתך קשר לפני הגעתו אל כתובת כדי לוודא שאת/ה שם בבית. עלות המשלוח עד הבית היא 45 ₪. 

האם החיוב בכרטיס האשראי מתבצע מיידית?

חיוב כרטיס האשראי מתבצע רק לאחר שנעשית בדיקה כי המוצר זמין במלאי, אי לכך החיוב אינו מתבצע באופן מיידי.

האם פרטי האשראי שלי חשופים?

החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור על סודיות המידע.  במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנה של מוצר אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה למשל חיוב הצרכן, הוצאת קבלה וכו'. המידע אינו מועבר לכל גורם אחר, למעט ככל הנדרש להשלמת המטלה כגון לחברת האשראי. אנו מבינים את הצורך לקנייה נוחה ומאובטחת. עמוד הסליקה שאיתו אנו עובדים מאפשר לך לשלם עבור המוצרים ללא שום חשש, הפרטים לא עוברים הלאה לשום גורם אחר.

באמצעות איזו חברה מתבצעת הסליקה?

הסליקה בחנות האון ליין שלנו מתבצעת באמצעות חברת "טרנזילה", החברה הוותיקה ביותר לסליקה אינטרנטית ועומדת בתקנים המחמירים ביותר.

כיצד אוודא שהרכישה התבצעה בהצלחה?

מיד עם ביצוע הרכישה בפועל אימייל המאשר את הרכישה נשלח אליכם, עבור כל רכישה שמתבצעת נשלחת חשבונית. שימו לב שהזנת אימייל עדכני ונכון. לכל בעיה ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון.

יש לי שאלה לגבי מוצר, למי אני פונה?

בכל שאלה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו ע"י טופס יצירת קשר או בטלפון 077-4013171

מה היא המדיניות לגבי ביטול עסקה?

כל הרוכש מוצר באתר זה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות החוק להגנת הצרכן. הרוכש מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו, ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מיום קבלת אישור ביצוע העסקה. הודעה על ביטול תמספר בפקס/דוא"ל/דואר. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן או בתשלום של 45 ש"ח ככל שהחזרת המוצר תתבצע באמצעות שליח מטעם החברה.

מה היא המדיניות לגבי החלפת מוצר?

ניתן לחליף מוצרים שנקנו באתר כל עוד לא נעשה בהם כל שימוש.

האם המוצרים הם לפי תו תקן?

חשוב לנו לעבוד לפי תו תקן ולכן אנו מעבירים את כל המוצרים הנדרשים במכון התקנים.

תנאי אחריות

על כל מוצרי הריהוט של "אולי ומארק" אחריות של שנה מיום הקניה. האחריות אינה תקפה על שברים שנגרמו כתוצאה משימוש לא נכון במוצר או הרכבה לקויה שלא בהתאם להוראות ההרכבה של המוצר.

האם ניתן לארוז את המוצרים למתנה?

המוצרים מגיעים ארוזים גם במשלוח רגיל וגם למתנה, נשמח במשלוחים למתנה לצרף כרטיס ברכה מעוצב ללא עלות. אנא זכרו לסמן במעמד ההזמנה כי אתם רוצים אריזת מתנה, וכתבו את הברכה השדה הרלוונטי.